PERHis püütakse EMO järjekordi ohjata tehnikaga

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Kuigi Tallinnas on kolm erakorralise meditsiini osakonda, on kõige rohkem tööd ja seega ka kõige pikemad ootejärjekorrad Põhja-Eesti regionaalhaiglas (PERH). Et teavitada inimesi järjekorra pikkusest, paigaldati sinna paar kuud tagasi infotablood, kuid selguse andmise kõrval on need tekitanud ka pahandust. 

«Me panime ootesaali välja ekraanid, millelt pöörduja näeb n-ö online’is oma järjekorranumbrit ehk mitmes ta järjekorras on ning milline on temale määratud triaažikategooria värvus. Samuti on osakonnas eraldi ekraanid, kus on näha eeldatav ooteaeg,» tutvustas Põhja-Eesti regionaalhaigla erakorralise meditsiini osakonna ülemarst Kristina Põld uuendust.

Kuigi tehniline lahendus peaks elu kergemaks tegema, tunnistas Põld, et mõnikord põhjustab see hoopis paksu pahandust. «Inimesed vaatavad, et ühes läbivaatustoas ei ole kedagi ja mina pean siin ootama, aga meil on kõik neli kabinetti erinevalt varustatud ning lisaks võtavad kabinettides patsiente vastu erinevate oskustega arstid» selgitas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles