Nautica ostukeskus tähistab pärast tugevat kestliku kasvuga aastat oma teist sünnipäeva

Copy
Foto: Maris Tomba

Tallinna kesklinnas asuv täisteenust pakkuv Nautica kaubanduskeskus, mis avati 2017. aasta oktoobris pärast põhjalikku renoveerimist ja laiendamist, tähistas sel kuul oma teist sünnipäeva. Nautical on ette näidata tugevad kasvunäitajad: aastaga on külastajate arv kasvanud 3% ja käive 9%.

„Oleme uhked, et Nautica külastajate arv on aastaga kasvanud 3%, seda ajal, mil keskmiselt on see näitaja Tallinna ostukeskustes 4% langenud. Usume, et kasv on tingitud meie proaktiivsest varahaldusest, tänu millele on Nauticasse jõudnud palju üle maailma populaarseid kaubamärke, nende seas ka mitu sellist, kes on meil avanud oma esimese Eesti kaupluse. 2020. aastal jätkame üürnikekoosluse ülevaatamise ja selle täiustamisega ning ootame, et kiire Reidi tee avamine, mis toob Nautica lähemale ka Pirita piirkonna elanikele, suurendab külastajate arvu meie kolmandalgi tegevusaastal,“ sõnab keskuse omanikfirma Capfield juhatuse liige Ruben Gornischeff.

Nautica on oma pakkumise poolest Tallinna kesklinnas ainulaadne keskus. Nauticast leiab sellised suurepärased moekaubamärgid nagu Cropp, House, Takko, Sportsdirect.com ja ka Nautica jalatsikaupluste valikule ei ole väärilist konkurenti, sest augustis avas keskuses oma esimese Eesti poe üle maailma populaarne jalanõukaubamärk Deichmann ning peagi on kauplust avamas ka jaemüügikett Baden. Keskuses on tähtsal kohal ka heaolu ja ilu kategooria, mida esindab Tallinna suurim ilukaupade pood Tradehouse ja kiirkliinik Confido, mis avab samuti varsti Nauticas uksed.

Foto: Maris Tomba

„Peale selle, et Nautica saab kasu sadamat läbivast turistivoost, on viimase aasta jooksul jõuliselt kasvanud ka kohalike eesti ja vene külastajate arv. Külastajad hindavad kõrgelt Nautica pakutavaid ainulaadseid poodlemis- ja meelelahutusvõimalusi ning söögikohti, aga ka mugavat ligipääsu keskusele ja kahetunnist tasuta parkimist,“ tõdeb keskuse juht Capfieldis Olga Allik.

Foto: Maris Tomba

Soovigu klient veeta toreda päeva perega kodust väljas, korraldada peo lastele või hoopis kontori jõulupeo, Nauticas leidub sobivaid lahendusi kõigile neile vajadustele. Siin asub Põhjamaade suurim sisegolfiväljak Park Minigolf, mis sobib igas vanuses inimestele ja mille jaoks ei ole vaja eelnevalt aega reserveerida. Peale selle asub Nauticas VR-keskus Futuruum, mis pakub mitmesuguseid lahendusi, näiteks ka võimalust kasutada võimsate arvutite juhitavaid HTC Vive’i komplekte, mis muudavad VR-kogemuse veelgi tõetruumaks. Einestamiseks on valikuid kiirest magusast suutäiest WaffleTime’is kuni Aasia köögini restoranis CHI, Ameerika stiilis ribideni laste mängunurgaga restoranis BABYBACK RIBS & BBQ või siis hoopis mõnusa suutäieni maailma esimeses juustukohvikus Juustukuningad.

Foto: Maris Tomba

Soovitame kõigil jälgida ka Nautica sotsiaalmeediakanaleid, kust saab infot Nautica keskuse ürituste kohta. Näiteks toimub 2. novembril keskuses kuulsa stilisti Ženja Fokini juhtimisel moepäev Hea Mood. Päeva raames toimuvad moe-show ja kontserdid ning Ženja on kauplustest välja valinud oma moelemmikud. Kutsume kõiki vaatama ka Nautica Kummituskuuske, mille on disaininud Eesti Kunstiakadeemia tudengid ja mis pannakse keskuse aatriumi üles novembri keskpaigas.

Vaata lisaks https://www.nautica.ee
Facebook https://www.facebook.com/nauticakeskus/
Instagram https://www.instagram.com/nauticakeskus/
Copy
Tagasi üles