Mitmeaastase kogemusega ettevõte Estkeer on võtnud oma südameasjaks abistada neid, kes seda enim vajavad. Abi ei vaja vaid voodihaiged eakad sugulased, aga ka need, kes on väga krapsakad. Peamiselt vajavad Estkeeri eakad kliendid abi hügieenitoimingutel, toidu toomise ja tegemise või kergema koristamisega. Muidugi on oluline osa abiliste tööst ka vestlemine ja suhtlus. “Kuna meie kliendid on nii isetoimetavad kui ka voodihaiged, siis on hooldustegevused ka erinevad. Teeme enne teenust kodukülastuse ja määrame hooldusplaani, mille järgi hakkab hooldaja toiminguid tegema,” tutvustab Sassi protsessi ning lisab, et vajadusel muudetakse tehtud plaani koostöös kliendiga. Enamasti pöörduvad nende poole eakate abivajajate lapsed, kes oma lähedastele igapäevast abilist otsivad.
Vaatamata praegusele eriolukorrale ja karmistunud hügieeninõuetele võivad kliendid olla kindlad, et vajalik abi jõuab ohutult nende lähedaseni. “Meie hooldajad kasutavad isikukaitsevahendeid: maske, kindaid, kaitsekitlit,” loetleb Sassi. Lisaks kaitsevahenditele desinfitseerib hooldaja ka käepidemeid ja pindu. “Teenuse tellija saab olla kindel, et tema lähedasega on kõik korras ja see on kõige olulisem,” räägib Estkeeri tegevjuht ning kinnitab, et nende poolt on alati kvaliteet tagatud. “Meie abi seisneb selles, et teenuse saaja saab olla rõõmus ja takistustest sõltumata väärikalt vananeda.”
Kiired väljakutsed ja valearusaam kallist hinnast
Südamerahu on kõige olulisem. Just seetõttu on Estkeeril väljakutseteenus. Kui on mure või kahtlus, et lähedasega võib olla midagi valesti, sõidab hooldaja lepingulise kliendi puhul viivitamatult lähedast kontrollima. Tartu linnas on väljakutse reageerimisaeg keskmiselt 15-30 minutit.