Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto
Sisuturundus

Joogitootja Punch Drinks kaasab sadu tuhandeid

FOTO: Punch Drinks OÜ

Uue ajastu joogivabrik Punch Drinks kaasab investeerimis- ja kauplemisplatvormil Funderbeam sadu tuhandeid eurosid. Esialgne eesmärk 250 000€ on tänaseks täidetud. 

Punch Drinks näol on tegemist Tallinnas paikneva joogitootjaga, mis valmistab sealses kokteililaboris mitmesuguseid käsitöökokteile ning karastusjooke. Joogid, mis valmistatud naturaalsetest infusioonidest on eelistatud valik neile, kes hindavad, et maitsvaid jooke on võimalik valmistada ka ilma säilitusainete ning üleliigse suhkruta.

Kiiremaks kasvuks kaasatakse täiendavat kapitali

Seni on ettevõtte kasvanud igal aastal enam kui 200%. Et senist kasvutempot veelgi kiirendada ongi ette võetud rahakaasamise tee.

Suur osa kaasatavast rahast plaanitakse suunata eksporti. Juba praegu tegutsetakse Põhjamaades ning Punch Drinksi tooted on kättesaadavad nii Soomes, Taanis kui ka Norras. Nüüd on aga plaan veelgi jõulisemalt uutele turgudele siseneda ning selle tarbeks ka täiendavaid investeeringuid teha.

Lisaks ekspordi võimendamisele annab kapitali kaasamine võimaluse tegeleda tootearendusega ja avada oma show-roomi ja baari Tallinnas.

Auhinnatud maitsed ja disain

See aasta on Punchi toodetele olnud edukas nii müüginumbrite kasvu kui ka rahvusvahelise tunnustuse poolest. Üheks silmapaistvamaks auhinnaks on kindlasti Ameerika Ühendriikidest San Francisco Spirits Competitionilt saadud hõbemedal. Hästi on läinud ka kodumaistel konkurssidel, sest äsja lisandus auhinnakappi Eesti Toiduliidu parima Põhja-Eesti väiketootja võidumärk. Kiitust on saanud ka disain – hõbedase auhinnaga naasti reklaami- ja disainikonkursilt Kuldmuna.

FOTO: Punch Drinks OÜ

Uus ärimudel ja innovaatilised tooted 

Punch Drinks valmistab oma Tallinnas asuvas vabrikus kästiöökokteile pudelis, mis on kättesaadavad kõigis Eesti jaekettidest, aga ka kvaliteetkokteile vaatides, mida saavad baarid, restoranid, klubid ja festivalid kiirelt edasi müüa. “Varasemalt baari juhatajana töötades, tean liigagi hästi, kui oluline on kiire teenindus. Hilisõhtustes baarides 70-75% käivest tuleb reede ja laupäeva tipptundidel müüdud käibest. Klubidel on see 85-90%. Nendel kohtadel, kes suudavad loetud tundidega palju müüa, läheb hästi ja need kes ei suuda, neid enam pole.” räägib ettevõtte juht Kristjan-Walter Kask.

“Meie vaadikokteilide lahendus aitab meie partneritel müüa kuni 400% rohkem, hoida ühtlast kõrget kvaliteeti, vähendada kulusid ja suurendada kasumlikkust. Ühtäkki me pole nagu iga tavaline joogitootja, kes teeb lihtsalt oma toodet, vaid me ka reaalselt lahendame oma partnerite probleeme.” 

Samal põhjusel investeeris ettevõttesse ka tuntud ettevõtja, Adcash asutaja ja investor Thomas Padovani, kelle sõnul täidab Punch Drinks kindlat tühimikku turul. „Selliseid tooteid, mida Punch Drinks teeb, teiste tegijate poolt ei pakuta. Antud tööstusharu oma märkimisväärse suurusega annab nendele palju uusi võimalusi tegutsemiseks.”

FOTO: Punch Drinks OÜ

Ambitsioon saada investeeringu toel turuliidriks terves Euroopas

“Me oleme terves regioonis ainukesed, kes sellist toodet ja teenust pakuvad. Ja peale nende kahe-kolme teise ettevõtte Euroopas, kas sarnasel suunal tegelevad, on meie vaadikokteilide listing kõige laiem. Täna panustame just vaadikokteilide R&D-sse kõige rohkem. Lähiajal on meil lisandumas whiskey sour ja espresso martini, mis on sellise kreemisuse ja vahuga, et lihtsalt sheikeri abil polegi võimalik seda järele teha. Kasutame tulemuse saamiseks in-house väljatöötatud metoodikat ja  tehnoloogiat, aga ka nitro gaasi.”

“Meie eelis konkurentide ees on ka see, et saame pakkuda soodsamat hinda oma klientidele ilma kvaliteedis allahindlusi tegemata.  Kui teised sarnased ettevõtted kasutavad selleks teiste toodetud toorainet, siis meie teeme peaaegu kõik ise. Oma tehtud gin, oma tehtud toonik, isegi espresso martinis ei kasuta me Kahluat (toim.: tuntud kohvilikööri valmistaja) nagu enamus baare, vaid teeme hoopis ise cold-brew infusiooni. Ühteaegu on kõik craftim ja soodsam - kaks asja, mis on reeglina vastandlikud.”

“Pudelis teeme jooke endiselt edasi ja need sobivad ideaalselt jaekettidesse ja väiksematesse baaridesse.” seletab Kask.

Retsepte palgati tegema Eesti parim baarmen 

FOTO: Punch Drinks OÜ

Suve alguses palkas ettevõtte chief mixologist ametikohale Eesti parima baarmeni Mihkel Kahni, kes on hetkel EBA (Eesti Baarmenide Assotsiatsioon) valitsev meister koguni 4 kategoorias. 

“Meie lähenemine on, et vaadist tulev kokteil peab olema vähemalt sama hea või paremgi kui traditsiooniliselt valmistatud kokteil. Lisaks Mihkli suurepärasele tööle on vaadikokteilidel ka traditsiooniliste kokteilide tuntav eelis, mis väljenduv eeskätt võimaluste, tehnika ja katsetamiste hulgas, mis on saadaval meie kokteililaboris ja mitte baaris või kodus. Piltlikult öeldes on meil rohkem nuppe, mida keerata, et saavutada täpselt selline maitse, aroom, konsistents, kreemisus või mull nagu soovime.” seletab Kask.

Joogitootja Punch Drinks rahakaasamise kampaania kestab veel 10 päeva ning oma investeerimishuvi on võimalik registreerida Funderbeami veebis. Kampaaniamaterjalid ning ülevaate hetkeolukorrast leiad, kui külastad funderbeam.com/syndicate/punchdrinks

Tagasi üles
Back