Eakate, erivajadustega laste ja täiskasvanute igapäevaelu toetavaid teenuseid pakkuva Estkeeri tegevjuhi Sander Sassi sõnul moodustab nende äris lõviosa usalduse müük. “Meie äris põhineb tunnetuslikult 40 protsenti usalduse müügil,” räägib ta. “Klient, kes otsib lähedasele hooldajat või tugiteenuste osutajat, peab tundma, et saab usaldada nii kodu kui ka lähedase kindlatesse kätesse.”
Estkeer on oma koduhooldusteenused välja töötanud nii, et lähedased on kaasatud ja informatsioon kättesaadav. Selleks täidavad hooldajad hoolduspäevikut ning lähedane saab vahetut tagasisidet. Lisaks tagab kindlustunde ka omavahel sõlmitud leping, millega asutus võtab vastutuse. Inimest kuulutuste kaudu ise otsides seda kindlust ei taga ja nii võibki leida hoopis hundi lambanahas.
Hooldekodude puhul on meedias palju kõlapinda saanud eakate tervislik heaolu või nende väärkohtlemine. Estkeeri puhul on tegevused läbipaistvad ning lähedane saab protsessi üsna pea veelgi paremini jälgida. Innovaatilise ettevõttena hakkas Estkeer välja töötama digitaalselt platvormi, kus on kõik hooldajate sammud digitaalselt jälgitavad ja ajaliselt tagasivõetavad. “Kui kliendil peaks tekkima kahtlus näiteks oma hooldatava koduvõtme kasutamise või kodus liikumiste kohta, esitab ta päringu, nägemaks, kes ja kunas on kodu külastanud,” toob Sander Sassi näite, lisades, et digilahendus pakub kliendile turvatunde, et tema vara ei kuritarvitata.
Estkeeri kodulehel on kõik töötajad pildis ja sõnas esindatud. Ikka selleks, et kliendid, kes alles mõtlevad koduhoolduse peale, saaks ettekujutuse nii inimestest kui ka nende loomusest. Võib olla on kellelgi sama hobi või oskab töötaja just tellijale sobivat suhtluskeelt. Info jagamise ja oma ettevõtte tegevuse jagamiseks on kodulehel ka blogi, kus kajastatakse nii uudiseid kui ka kliendijuhtumeid.