Tartumaal hukkus avarii järel sõidukist välja paiskunud autojuht (2)

Postimees
Copy
Esialgsetel andmetel liikus Volvo maastur Valga suunas, kui kaldus paremale teeserva, kust selle juht masina järsu manöövri abil tagasi teele püüdis saada, ent kaotas sõiduki üle kontrolli.
Esialgsetel andmetel liikus Volvo maastur Valga suunas, kui kaldus paremale teeserva, kust selle juht masina järsu manöövri abil tagasi teele püüdis saada, ent kaotas sõiduki üle kontrolli. Foto: Lugeja foto

Ööl vastu tänast juhtus Tartumaal raske liiklusõnnetus, kui õnnetusse sattunud ja kordi üle katuse rullunud masinast paiskus välja selle juht. Paraku olid 31-aastase mehe vigastused sedavõrd rasked, et ta hukkus sündmuskohal.

Tartu jaoskonna avariipolitseinik Siim Semjonov rääkis, et teade Tartumaal Elva vallas Jõhvi-Tartu-Valga maantee 162. kilomeetril juhtunud liiklusõnnetusest laekus häirekeskusele vahetult pärast südaööd, mil tähelepanelik liikleja andis teada raskest õnnetusest.

«Esialgsetel andmetel liikus Volvo maastur Valga suunas, kui kaldus paremale teeserva, kust selle juht masina järsu manöövri abil tagasi teele püüdis saada, ent kaotas sõiduki üle kontrolli. Auto sattus külglibisemisse ning paiskus üle vastassuunavööndi teelt välja ning rullus kordi üle katuse. Auto roolis olnud mees paiskus masinast välja ning hukkus sündmuskohal,» kirjeldas avariipolitseinik.

Ta lisas, et ehkki kõrvalised inimesed alustasid kohe raskelt viga saanud mehe elustamist, ei olnud tema elu enam võimalik päästa. «Fakt, et mees masinast välja paiskus, annab aluse kahelda, kas mees oli end sõidukis turvarihmaga kinnitanud, mis hoidnuks teda õnnetuse hetkel kindlalt istmes,» märkis politseinik.

Auto sattus külglibisemisse ning paiskus üle vastassuunavööndi teelt välja ning rullus kordi üle katuse.
Auto sattus külglibisemisse ning paiskus üle vastassuunavööndi teelt välja ning rullus kordi üle katuse. Foto: Lugeja foto

«Masinas viibis mees üksi, ta omas juhtimisõigust ning tema sõiduvahend vastas nõuetele. Juhi kainus ning muud täpsemad liiklusõnnetuse asjaolud selgitatakse edasises uurimises,» lisas Semjonov.

Politseiniku sõnul oli tee avariipaigas asfaltkattega, heas sõidukorras ning kohas, kus õnnetus juhtus oli lauge kurv. «Suurim lubatud sõidukiirus sel lõigul oli 90 km/h, ent avariipaigal avanenud vaatepilt, sõiduki väga ulatuslikud kahjustused ning muud õnnetuse asjaolud viitavad, et maasturijuhi valitud sõidukiirus oli lubatust oluliselt suurem, mistõttu ei jäänud tal ka piisavalt aega ohusituatsiooni sattununa sellele adekvaatselt reageerida,» selgitas avariipolitseinik.

Foto: Politsei- ja piirivalveamet

Sel aastal on Eestis liiklusõnnetustes hukkunud 18 inimest, mullu samal ajaperioodil kaotas liikluses elu 15 inimest.

Kommentaarid (2)
Copy

Märksõnad

Tagasi üles