Eesti viin võidutseb Indias

, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Moe peenviinavabriku juhatuse liikmed Marko Lastik (vasakul) ja Sven Ivanov näitavad tõestust sellest, et Eesti viina vastu on Indias huvi suur, kuid edu saavutamine suurriigis nõuab põhjalikku eeltööd ja palju kannatust.
Moe peenviinavabriku juhatuse liikmed Marko Lastik (vasakul) ja Sven Ivanov näitavad tõestust sellest, et Eesti viina vastu on Indias huvi suur, kuid edu saavutamine suurriigis nõuab põhjalikku eeltööd ja palju kannatust. Foto: Peeter Langovits

Noorte India naiste seas on hundijalavesi populaarseim alkohol, viimased kolm aastat on oma turuosa Indias püüdnud ka Moe peenviinavabrik.

Esialgu püüti Indiasse müüa piiritust. Pärast mõningast uurimist selgus, et parem oleks Indiasse viia valmis viina, sest piirituse ja vee kokkusegamine tuleb eestlastel paremini välja.

Viinamüügi peamine sihtgrupp, kuhu kuuluvad 20–30-aastased, on Indias suur – umbes 495 miljonit inimest. «Ja miks mõelda väikselt?» küsis piiritusemüüja Estonian Spirit OÜ juhatuse liige Marko Lastik, kes on oma teiste ettevõtmistega seoses viimased 18 aastat India vahet sõitnud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles